Eli FitzGerald
Do³±czy³: 19 Lip 2024 Posty: 5
|
Wys³any: Pi± Lip 19, 2024 04:44 Temat postu: statement oorbellen |
|
|
Koop nooit zonder lott oorbellen eerst veel vragen te stellen. Natuurlijk verkoop ik wat Cz's, maar ik zal je vertellen wat ze zijn. Andere sites zetten het in kleine lettertjes! Ja, sommige van mijn ringen zijn Gold Vermeil (dat is massief 14 of 18kt goud gerold over .925 Sterling Silver) maar ik zeg je dat (IN GROTE DRUK) terwijl velen vermeil adverteren als gewoon "Goud", wat het gewoon niet is. (Niet dat er iets mis mee is) Stel de vragen en kijk hoe snel de verkoper reageert. Geven ze je een hoop hype terug of zijn ze echt geïnteresseerd om je te helpen krijgen wat je wilde? bij JeffreyDesign wij.
Een gezonde en krachtige droge poetsbeurt kan een grote bijdrage leveren aan het verwijderen van vervelende ongewenste deeltjes en vlekken, en vormt weinig bedreiging voor de statement oorbellen integriteit van uw sieraden. Het kan ook in zijn eentje de natuurlijke glans herstellen die mogelijk dof is geworden door slijtage, huidoliën, vochtinbrengende crèmes, haarlak, parfum en alle andere vervelende bedreigingen die je edelsteen minder dan glanzend willen houden. Probeer in ieder geval vast te ho oorbellen hangers uden aan het beleid om alle lotions en sprays aan te brengen voordat u sieraden omdoet - dit is echt de eerste regel van accessoirehygiëne. (Geef uw accessoires snel.
Spoel tot slot je sieraden goed en koel af en dep ze droog met een katoenen doek. Voila! Glanzend. Ongeveer 99% van de tijd zou de bovenstaande methode meer dan voldoende moeten zijn om de glans en glans te herstellen. Als dat niet het geval is, kunt u een iets meer schurende oplossing maken met zes delen water op één deel lucardi oorbellen ammoniak, en dat gebruiken in plaats van het zeepwater. U kunt ook overwegen om een ultrasone reiniger aan te schaffen. Ondanks steeds betaalbare prijzen en garanties van veilige, zachte reiniging, zou ik het gebruik van dergelijke machines afraden. Sommige edelstenen reageren slecht op ultrasone behandeling (opaal, turkoois.
moeder- en popwinkels uit het verleden. Als iemand zijn sieraden zou moeten behoeden voor diefstal en ook zijn sieraden tegen andere factoren wil beschermen, moet hij de verschillende manieren volgen, zoals: 1-Men mag de sieraden niet op gewone plaatsen plaatsen, zoals een plank, een tafelkeuken of anders waar. Zodra u uw sieraden afdoet, bewaart u deze op een specifieke plaats waar deze niet kan worden verspild of verloren gaat. Alle sieraden zijn meestal niet groot genoeg om gezien te worden als ringen, neuspennen enz. Deze dingen kunnen er gemakkelijk af vallen en iemand kan het gemakkelijk meenemen, dus wees extra voorzichtig met deze kleine stukjes. 2- Tijdens het schoonmaken van je sieraden.
stukken gebruiken alleen een veilige plaats waar het niet kan gouden oorbellen dames beschadigen of zinken. Sommige mensen gebruikten een keukenafvoer of zware gootstenen om het te wassen, dus soms vallen sieraden in de afvoer en is het moeilijk om ze terug te vinden. 3- Gebruik geen open of losse buidels om de sieraden in te bewaren. Het kan zijn dat er scheuren in zitten of dat de sieraden erin vallen. 4- Probeer uw sieraden af en toe te controleren, zodat u op de hoogte bent van de fouten zoals ontbrekende stenen, stori ng van uw sieraden. Dan kun je het repareren. Als de siera den los zitten, kan deze er gewoon afglijden. |
|